Dnevnik
|
petek, 23. januar 2009 ob 22:00 |
Število bralcev tiskanih medijev se še vedno znižuje, izjema so le brezplačniki, ugotavlja raziskava nacionalne branosti, ki jo opravlja Slovenska oglaševalska zbornica. Med dnevnoinformativnimi dnevniki je na prvem mestu še vedno Delo, zmeraj tesneje mu sledi Dnevnik, medtem ko se je Večer ...
|
|
Finance
|
torek, 20. januar 2009 ob 22:30 |
Slovenska oglaševalska zbornica bo ta petek predstavila najnovejše valutne podatke nacionalne raziskave branosti (NRB) o dosegu tiskanih medijev. Ob tem bodo predstavili še dve novosti NRB, in...
|
|
Finance
|
torek, 30. december 2008 ob 22:30 |
Na četrti razpis Slovenske oglaševalske zbornice za nagrado za učinkovitost komuniciranja effie 2008 je prispelo rekordno število prijav, in sicer 27, kar je največ doslej.
Prvostopenjska...
|
|
Večer
|
četrtek, 18. december 2008 ob 23:58 |
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je objavila, koliko obiskovalcev imajo slovenske spletne strani. Rezultati so bili objavljeni na podlagi raziskave MOSS, ki poteka vsako pomlad in jesen od leta 2006. Njen namen: da bi se oglaševalci lažje odločili, kje na spletu naj oglašujejo, in se...
|
|
Računalniške novice
|
četrtek, 18. december 2008 ob 10:41 |
Raziskovalna hiša Aragon je v sodelovanju s Slovensko oglaševalsko zbornico predstavila rezultate MOSS jesen 2008 - Merjenje obiskanosti spletnih strani. Podatki se nanašajo na štiritedensko...
|
|
inDirekt
|
četrtek, 18. december 2008 ob 10:20 |
24ur.com je najbolj obiskana slovenska spletna stran, je razkrila raziskava merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) Slovenske oglaševalske zbornice.
|
|
SiOL.net
|
sreda, 17. december 2008 ob 16:27 |
Stran Siol.net je v jesenskem merjenju obiskanosti spletnih strani v Sloveniji, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice in raziskovalne hiše Aragon, znova dosegla odlične rezultate.
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>
|